Pagina's

zondag 3 maart 2013

Druk, druk, druk.


Het is alweer een volle maand geleden dat ik ook nog maar iets met mijn blog heb gedaan. Ik had het in de tussentijd graag willen doen maar ik kan het gewoon niet. Ik ben iedere werkdag minimaal 12 uur van huis weg en op het eind van de dag eist het je tol en dan komt er ook nog eens bij dat ik al maanden een vervelend gevoel in mijn vingers heb en wat steeds erger wordt… Ik val iedere dag dan ook om half negen met mijn ogen dicht op bed tot mijn wekker weer af gaat.

Zoals jullie hier dus uit kunnen opmaken heb ik gewoon geen tijd. Het is weer een heerlijke klaag post geworden maar ik vind gewoon dat ik het moet delen omdat ik nog steeds van het bloggen hou. Ik mis het ook echt en heb er al vaak genoeg aan gedacht om mijn ideeën op te schrijven en uit te werken op de momenten dat het wel gaat. Maar ik heb zelfs geen tijd om een boekje te kopen hiervoor. Tot begin juni zal ik nog wel krap in tijd zitten, maar ik hoop dat mijn weekenden wel wat minder druk worden.

Ik hoop met heel mijn hart voor mijzelf, en voor de lezers dat ik binnenkort wat vaker kan bloggen. Het is namelijk toch ook weer een soort ontspanning om even te ontsnappen aan de dagelijkse drukke sleur. Als de tijd daar voor komt, merken jullie het vanzelf :). 

Hoe gaat het met jullie?


Bron: X

4 opmerkingen:

  1. Houd moed! Ik hoop dat je wat in de vakantie hebt kunnen uitrusten :)
    Ik ben de laatste tijd ook heel erg moe, en heb nergens zin in, maar als je aan iets leuks denkt, gaat het vanzelf beter!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, da's minder :( Nog veel succes! Ik hoop dat het snel beter gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel succes!!
    www.theblondwarrior.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen