Pagina's

vrijdag 21 december 2012

Tips en informatie van jullie?


Eens in de tijd krijg ik wel eens een mailtje of ik het zie zitten om samen te werken met een bedrijf. Ik moet zeggen dat het mij leuk lijkt om te doen maar ik ben erg oplettend met mijn gegevens geven. Eigenlijk ga ik dan ook nooit op deze mailtjes in omdat ik bang ben dat het iets of iemand onbetrouwbaar is. Ik vraag mij eigen dus eigenlijk af hoe jullie merken of iemand/het bedrijf betrouwbaar is? En hoe gaan jullie op deze mailtjes in?

Het zou fijn zijn als jullie hier je eventuele tips en ervaringen willen delen zodat ik en misschien ook wel andere hier informatie uit kunnen halen. Alvast bedankt! 


Bron: X

9 opmerkingen:

  1. Ik ga altijd wel in op zo'n mailtje of ik geïnteresseerd ben ja of nee. Voor de rest google ik altijd even van te voren -als ik wel geïnteresseerd ben- of meer bloggers met ze hebben samengewerkt en eventuele recensies over het bedrijf zelf. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd gevaarlijk. ik negeer die mails eigenlijk meestal...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er op ééntje gereageerd, omdat ik de rest gewoon niet leuk vond. Of als het zo'n massa actie is van het bedrijf, dan vind ik het ook minder leuk. Met die ene keer heb ik goede ervaring :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juicey wenst jou fijne kerstdagen! http://img94.imageshack.us/img94/1076/wishm.png

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, ik googlealtijd even op ze misschien wel eens vaker met bloggers samengewerkt hebben! Verder of de site er betrouwbaar uit ziet etc. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk eerst heel goed na de afzenders, wie zijn het? Wat doet het bedrijf? Gewoon even googelen. En vind je het interessant dan zou ik er gewoon op in gaan. Volgens mij merk je al heel snel aan het mail contact en de professionaliteit van een bedrijf of het goed of fout zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bekijk inderdaad ook eerst de website en toevallig (ik ben 2 keer benaderd van een bedrijf zelf) wist ik dat er ook nog andere blogs waren die er over geschreven hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik vooral belangrijk vind is dat het bedrijf goed op je blog aansluit ipv. zomaar willekeurig overal over te adverteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meestal voel je het wel aan of het goed zit of niet. Let erop hoe ze reageren en vraag gewoon alles wat je wil weten. En zoek het bedrijf altijd even op, op het internet;) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen